Collection: BAJO

BAJO márka története és filozófiája

A BAJO játék márka története 30 éves múltra tekint vissza. A céget egy apró lengyelországi faluban, Kamionna-ban alapították, az azonos nevű hegy lábánál a 90-es évek közepén, a történelmi rendszerváltás idején. Akkoriban Lengyelországban gyakorlatilag nem létezett szabad piac. A BAJO alapítói játékokat készítettek ekkor a leendő vásárlóik számára. A termékek iránti érdeklődés a BAJO fejlődésével együtt nőtt.

A tulajdonosok és a cég dolgozói Ihletet keresnek a gyermekkor és a fa konzervatív világa, valamint a kortárs élettempó, a technológiai fejlődés, a virtuális valóság, a túlzott fogyasztás és információáradat, az ökológiai kérdések és a társadalmi változások intenzitása közötti feszültségben.

A BAJO játékok segítségével a szülők, nagyszülők és legfőképpen a gyerekek a szórakozás és a játék mesterévé válhatnak. Ez az igazi szórakozás az új kommunikációs módok megalkotásán, a szimbólumok használatán és az új képzeletbeli világok végtelen lehetőségén alapszik. Minden gyerek aki jól érzi magát egyben egy művész is. Óriási potenciál rejtőzik a játékos tevékenységekben, és a játékos tevékenység nyugodt és egyben intenzív megélése később az élet során kifizetődik. A BAJO alkotói a játék művészetének szolgálatában állnak. Ezért készítenek játékokat.